Helikopter kimi havaya qalxan və təyyarə kimi uçan təyyarə yaradılıb

07:46 - 20 May 2025 - DÜNYA

Təyyarə 400 km/saat sürətlə uçur, 6 sərnişini qəbul edir və 700 kq-a qədər yük daşıya bilir.

Ucnoqta.az xəbər verir ki, Kanadanın aerokosmik mühəndislik şirkəti Horizon Aircraft press-relizində hibrid şaquli uçuş və eniş (eVTOL) təyyarəsinin inkişafında irəliləyiş əldə etdiyini elan etdi: onun miqyaslı prototipi Cavorite X7 şaquli qaldırıcıdan üfüqi uçuşa ilk “ağrısız” keçidi həyata keçirdi.

Sınaq zamanı 14 elektrik ventilyatoru (hər qanadda beş və iki burun kanard) ilə təchiz olunmuş Cavorite X7 şaquli olaraq havaya qalxdı və sonra qaldırıcı fanatlarla qanadını gövdəyə qatlayaraq, qaz turbinli mühərrik və quyruqda itələyici pərvanə ilə idarə olunan üfüqi uçuşa keçdi. Eyni zamanda, bir çox rəqibin çətinliklə üzləşdiyi keçid mərhələsi heç bir “qalxma” və ya sistem nasazlığı olmadan keçdi.

"Biz mürəkkəb mexanizmlər və ya hərəkət edən hissələr olmadan keçidi hamar etdik. Bunun əvəzinə onlar çox səviyyəli qoruma əlavə etdilər. "Nəticə mümkün qədər sabit və təhlükəsiz uçuş oldu" deyə şirkətin baş mühəndisi və həmtəsisçisi Brian Robinson izah edir.

Təyyarə artıq nə edə bilər
Sürət və məsafə. Cavorite X7 400 km/saata qədər kruiz sürəti və 800 km-dən çox məsafə qət etmək üçün nəzərdə tutulub.
Hibrid memarlıq. Akkumulyatorla işləyən lift ventilyatorları şaquli uçuşu təmin edir, bundan sonra təyyarə qaz turbinli mühərrikə keçir, enerjiyə qənaət edir və uçuş məsafəsini artırır.

İstənilən havada uçuş. X7 həm alətli uçuş qaydaları (IFR), həm də vizual uçuş qaydaları (VFR) üçün sertifikatlaşdırılmağı hədəfləyir - eVTOL üçün bir ilk - ona hətta buludlarda və aşağı görünmə şəraitində işləməyə imkan verir.
Sərnişin tutumu. Altı sərnişin və bir pilot və şaquli uçuşla 680 kq-a qədər və ənənəvi uçuşla 820 kq-a qədər yük.
"Əvvəldən biz hazırkı texnologiyalarla işləyən və praktiki məna kəsb edən həllər üzərində cəmləşmişik. İndi növbəti məqsəd göyərtəsində pilotun olduğu tam ölçülü təyyarənin tikintisini başa çatdırmaq və texnologiyamızın təkcə sınaqlarda deyil, həm də real şəraitdə işlədiyini sübut etməkdir", - Brandon Robinson deyir.

Xəbər xətti