Ucnoqta.az
www.ucnoqta.az

Böyrək daşlarının qarşısını almaq üçün gündə nə qədər su içməlisiniz?

07:09 - 11 İyun 2026 tarixində dərc olunub.

Suyun miqdarını qorumaq böyrək daşlarının qarşısını ala bilər.

Ucnoqta.az EatingWell-ə istinadən bildirir ki, nə qədər su içməli olduğunuzu bilmək üçün nə qədər sidik ifraz etdiyinizi anlamaq vacibdir.
"Böyüklər üçün ümumi maye qəbulu tövsiyəsi gündə təxminən 2,5-3 litr ümumi mayedir ki, bu da təxminən 10-12 stəkana bərabərdir", diyetoloq Cessika Klensi-Stroun deyir.

Onun sözlərinə görə, bu, insanın 2,5 litr sidik ifraz etməsi üçün gündəlik nə qədər maye içməli olmasıdır və bu, ümumi məqsəddir. Ekspert “Cochrane” Kitabxanasında dərc olunmuş bir araşdırmaya istinad edib.

Lazımi miqdarda sidik ifraz etmək üçün kifayət qədər su içib-içmədiyinizi müəyyən etmək üçün Klensi-Stroun sidiyin rənginə baxmağı tövsiyə edir.
"Açıq sarı və ya solğun sidik tez-tez kifayət qədər hidratasiyanı göstərir, tünd və ya bulanıq sidik isə insanın kifayət qədər maye içmədiyini göstərə bilər", o qeyd etdi.

Suyun miqdarı böyrək daşlarının qarşısını necə alır
Su sidik pH balansını qoruyur
Su içmək sidiyin həddindən artıq turşuluğunun qarşısını ala bilər ki, bu da yalnız sidik yollarının astarını qıcıqlandırmaqla yanaşı, daş əmələ gəlməsinə də səbəb ola bilər.
"Suyun miqdarını saxlamaq sidiyin böyrəklərdən axmasını təmin edir ki, bu da sidik pH-ını sağlam saxlayır və bu da daş əmələ gəlmə ehtimalını azaldır", - deyə qidalanma üzrə mütəxəssis Uitni Stüart əlavə edib.

"Aspirantura Tibb Jurnalı"nda dərc olunmuş bir araşdırmaya görə, susuzlaşdırma sidik turşuluğunu artırır ki, bu da kalsium oksalat və sidik turşusu daşlarının riskini artırır.
Eyni zamanda, bütün mayelərin sidik pH-ını istənilən səviyyədə saxlamadığını unutmamaq vacibdir. Məsələn, zoğal suyu turşuluğunu artıra bilər, portağal, alma, qara qarağat və qreypfrut şirələri, eləcə də bəzi mineral sular qələvi təsirə malikdir ki, bu da kalsium fosfat, struvit və peritoneal daşların riskini artıra bilər.

Bu arada, məqalədə deyilir ki, əsasən su içmək sidiyin həddindən artıq turşulu və ya qələvi olmasının qarşısını ala bilər.
"Sidik axını yüksək olduqda, kiçik kristallar və mineral hissəcikləri böyrəklərdən daha tez xaric olur. Bu, onların bir-birinə yapışıb böyük, simptomatik daşlar əmələ gətirməsinin qarşısını alır", - deyə Klensi-Stroun izah edib.
Su daş əmələ gətirən mineralların konsentrasiyasını azaldır.
Daha çox maye içmək tualetə daha tez-tez getməyə və sidik həcminin artmasına səbəb olur.
"Maye qəbulunun artması sidik həcmini artırır ki, bu da kalsium, oksalat, sidik turşusu və digər mineralların konsentrasiyasını azaldır", - deyə Klensi-Stroun bildirir.
Onun sözlərinə görə, sidik həcminin aşağı olması sidiklə həddindən artıq doymaya səbəb ola bilər - bu vəziyyət sidikdə artıq yüksək konsentrasiyalarda həll olmuş minerallar ola bilmir və bu da onların kristallaşmasına səbəb olur. Kristallaşdıqdan sonra minerallar bir-birinə yapışaraq daşlar əmələ gətirir.

Müəllif: Ucnoqta.az redaksiyası